LIKVIDAČNÝ VÝPREDAJ – ZĽAVY AŽ 80 %!

KOŠÍK 0

Položky sú rezervované na minút!

Medzisúčet
Payment Options
AMEX Apple Pay MasterCard Google Pay VISA

Politika vrátenia peňazí

UPOZORŇUJEME, ŽE VRÁTENIE TOVARU NEPODÁVAME BEZPLATNÉ, ÚČTUJEME POPLATKY.

Návrat

Je možné vrátiť moju objednávku?

Áno, je to možné.

Ak nie ste spokojní s objednaným tovarom, máte možnosť ho vrátiť

do 30 dní od prijatia.

V tomto prípade musí objednávka spĺňať nasledujúce podmienky:

1. Objednávka stále obsahuje všetky príslušné diely, komponenty a balenie je

dorazil presne ako produkt.

2. je zrejmé bežné zaobchádzanie s výrobkom, rozbitie v dôsledku neopatrného zaobchádzania je vylúčené.

3. výrobky, pri ktorých je hygiena dôležitá, boli pred vrátením dôkladne vyčistené

proces začína.

4. výrobok bol ihneď po jeho prevzatí zistený ako chybný.

5. Sme oprávnení účtovať zákazníkovi náklady na dopravu.

6. vrátenie tovaru bude spracované do 7 pracovných dní a ak sú splnené podmienky, vrátenie

bude oficiálne uznané v tejto lehote.

*Vyhradzujeme si právo odmietnuť vrátený tovar, ak máme podozrenie, že bol použitý.

alebo poškodené bez nášho zavinenia.

Ako môžem vrátiť svoju objednávku?

Ak vaša objednávka spĺňa vyššie uvedené podmienky, budete musieť na jej spustenie vykonať nasledujúce kroky

proces vrátenia tovaru.

-Pošlite e-mail na adresu: support@ziara-bratislava.sk

- Uistite sa, že e-mail obsahuje nasledujúce informácie:

Číslo objednávky

Dôvod žiadosti o vrátenie

Fotografia produktu v prípade rozbitia

Meno + priezvisko zákazníka

Adresa zákazníka

Následne sa s vami ozveme a poskytneme vám spiatočnú adresu.

Nikdy neposielajte vrátený tovar odosielateľovi, správnu adresu vám zašleme po tom, ako ho

požiadali ste nás o to. Vy, zákazník, ste zodpovední za náklady na dopravu pri vrátení

produkt.


ZRUŠENIE


Spotrebiteľ má právo na odstúpenie od zmluvy v súlade s nasledujúcim ustanovením, ak

spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá uzatvára právny úkon na účely, ktoré nie sú

prevažne súvisiace s jeho obchodnou alebo profesionálnou činnosťou:

A. PODMIENKY ZRUŠENIA

Právo na zrušenie

Lehota na zrušenie je 14 dní odo dňa, kedy ste vy alebo vami určená tretia strana

ktorý nie je dopravcom, prijal alebo prevzal posledný tovar.

Keďže pracujeme s plne automatizovaným systémom, objednávky sa vykonávajú ihneď po ich zadaní.

Preto nemôžeme prerušiť proces prepravy až do doručenia, takže vrátenie peňazí nie je možné

po prevzatí tovaru.

Ak chcete uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, musíte nás informovať o tom, že spoločnosť ŽIARA je jasným

vyhlásenie (napr. e-mailom) o vašom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy. Odstúpenie je

dokončené po prijatí tovaru. Náklady na vrátenie tovaru znáša

zo strany kupujúceho.

Záznam o zásielkach počas prepravy

Keďže náš tovar je prepravovaný z Ázie, môžu byť prepravné lehoty dlhšie, počas ktorých...

žiadna kontrola. Ak je tovar už na ceste k vám, zrušenie objednávky nie je možné. Prosím

počkajte, kým tovar dostanete, a potom nám ho vráťte. Samozrejme, môžete informovať

nás vopred informujte o vašom zrušení.

Aby sme vám zaručili čo najrýchlejšie vrátenie tovaru, žiadame vás, aby ste nám poslali prepravný poplatok

potvrdenie.

Dôsledky odstúpenia

Ak odstúpite od tejto zmluvy, musíme vám vrátiť všetky platby, ktoré sme od vás dostali,

s výnimkou nákladov na doručenie (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich z

skutočnosť, že ste si zvolili iný typ doručenia ako najlacnejšie štandardné doručenie

ponúkané nami), bezodkladne a najneskôr do štrnástich dní odo dňa, kedy sme

dostať oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy a o prevzatí tovaru. Za týmto účelom

vrátenie platby, použijeme rovnaký spôsob platby, aký ste použili pri pôvodnej

transakciu, pokiaľ sa s vami výslovne nedohodneme inak; v žiadnom prípade vám nebudú účtované poplatky

túto splátku.

** VŠETKY VRÁTENÉ TOVARY BUDÚ ODOSLANÉ DO NÁŠHO CENTRÁLNEHO SKLADU V ÁZII NA

NÁKLADY ZÁKAZNÍKA.